مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-07اقتصادي

بهره برداری از 43 طرح اشتغال زایی بهزیستی در ایجرود


رییس اداره بهزیستی ایجرود، از بهره برداری 43 طرح اشتغال زایی این نهاد برای 43 نفر با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره بهزیستی ایجرود، از بهره برداری 43 طرح اشتغال زایی این نهاد برای 43 نفر با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

رضا نوروزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال 43 مورد طرح اشتغال زایی برای 43 نفر با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در زمینه های دامداری، فرشبافی، خیاطی، زنبورداری و .

برای معلولان، زنان سرپرست و بهبودیافتگان تحت حمایت این اداره ایجاد شده است.

وی گفت: هم زمان با دهه مبارک فجر دو طرح اشتغال زایی ویژه مددجویان تحت پوشش این سازمان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در زمینه سوپرمارکت و لباس فروشی در روستای تله گرد و شهر زرین آباد افتتاح شد.

نوروزی افزود: در حوزه مسکن نیز امسال 8 مورد احداث مسکن با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال برای هر واحد مسکونی در این شهرستان اختصاص یافته است.

این مسئول ادامه داد: توزیع بسته های غذایی برای مددجویان به تعداد 120 مورد، اهدای 3 مورد تبلت دانش آموزی و توزیع 70 مورد بسته کامل لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و توزیع بسته های بهداشتی در بین مددجویان، از دیگر اقداماتی است که امسال توسط این نهاد در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 43 طرح اشتغال زایی بهزیستی در ایجرود

بهره برداری از 43 طرح اشتغال زایی بهزیستی در ایجرود